20140710

戲聯一對,贈梁國雄議員


對付小眉小眼小器鬼要大展抱負不失大人有大量
穿著短衫短褲短距離作長期抗爭且看長毛鬥長途


16 則留言:

  1. 強烈要求下次 長毛 "著裙" ( "愛爾蘭裙" 都得),而唔係換褲 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 若長毛著蘇格蘭裙, 用不用徹(撤)底復古--撤去底褲? --zpdrmn

      刪除
    2. Please see :

      http://www.ebay.com/itm/Gentlemans-Kilt-Green-Plaid-St-Patricks-Day-Irish-Skirt-Costume-Mens-/321380009772

      There are 愛爾蘭裙 as well as 蘇格蘭裙. Notice the color difference.

      When (some) people worries so much about clothing in LegXco, they must have forgotten that they are just a bunch of "animals" 禽獸 (or "mammals" 禽獸之獸, if they like).

      去唔去底, 視乎 personal preference, 地下反光唔反光, 大風唔大風,坐低時要唔要學 Sharon Stone 的坐姿, 條裙短唔短, ...

      刪除
  2. "打長久戰爭" 換為 "行長久戰術" 或 "作長期抗爭" 都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好提議,依你意思改,謝謝。順便將「大展拳腳」改為「大展抱負」,比較能配合「大人有大量」。

      刪除
  3. 爽快一句講到明:我撐民主,但唔妥長毛(淨識發爛渣)+社民連+人民力量。。。所以我亦獻醜,贈長毛一戲聯:

    搔首進門,吵吵鬧鬧霹哩啪啦操天下, 戾氣滿面生。
    低頭入册,剃剃刮刮咯唰哎喲墮人間, 白髮催人老。

    回覆刪除
    回覆
    1. //墮人間// 咁係咪話長毛本來係天神? --zpdrmn

      刪除
    2. 冇問題吖,我不嬲覺得佢神神地。。。長毛神神化化,街知巷聞。

      嗱大佬,咪再撩我[離題]。。。我上次打[自辯書]打咗我15分鐘,下次怕且要打悔過書。。。

      刪除
    3. 再撩? 第一次乍噃, 以前冇撩过你, 上次与我无干. 我保持中立. 其實今次都唔算撩你, 我有時會神神化化, 亂噏一通當做講吓笑.
      我感覺(可能是錯覺)現今有多人比以前火燥, 社會(甚麽社會?)嘅錯? 上次單嘢算數罷la. -zpdrmn

      刪除
    4. @zpd : 我次次玩完[離題]嗰嗰先撩者都可以全身而退得我一個係箭靶好搵笨啫,要伏[離題+冇教育意義]咁多條罪,我幾大拉埋閣下落水,大家共赴刑場。

      上次?唇槍舌劍我玩完即忘,點會記呀?記下而又令我詫異的,反而是民主敗類用卑鄙誣蔑手段來禁異議(非指此 blog),中共禁異議手段大家預咗冇公義可言,但。。。唉。 好嘞,此話題就此結束。

      刪除
  4. 愛看短髮長毛長長頭髮穿短褲露腿毛
    徵下聯 -zpdrmn

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛看短髮長毛長長頭髮穿短褲露腿毛
      鄙視縮骨波叔縮頭縮腦寫網誌狂搶地

      刪除
  5. 長毛打阿婆

    https://www.youtube.com/watch?v=Zvnd2TGyF4o

    回覆刪除
  6. 試加個橫批:

    “取長補短”

    回覆刪除