20120428

可怕的心態

有朋友在 Facebook 貼了一段「香港國父」(朋友的用語)陳雲的說話,本來不想再寫陳雲,但這段說話實在太可怕了,不得不批評一下:

「各位香港的共匪、媚共者、賣港賊,吃裡扒外,你們活得好滋潤啊。你們散播歪理,輸打贏要,好過癮啊。你們有否想到,一旦中共覆亡,香港成立城邦自治政府之後,你們的命運將會如何?你們認為這一天不會到來嗎?你們以為你們的惡業沒有人記得嗎?你們相信共產黨真的千秋萬世嗎?他們的高官子女已經送到外國移民去了,整個是空巢政府。一日中共還在,你們都沒事,一旦中共覆亡,失去了中共政權的保護,你們就是任由民主政府處理的砧上之肉。放下屠刀,立地成佛。」

文字下面連結了《維基百科》〈紐倫堡審判〉一條(諷刺的是,連結的標題是簡),那是將「中共覆亡」後的「共匪、媚共者、賣港賊」比作納粹戰犯了!這簡直是「黐線」的類比,只反映出陳雲的作戰思維及復仇決心;完全沒有權力已這麼具體地想像秋後算賬,多麼可怕的心態!我在一篇文章說過陳雲令我想起毛澤東,為何有那聯想,現在總算清楚了:此人絕不可以有大權,否則天下大亂。

65 則留言:

  1. 杞人憂天了
    他是沒可能掌權的

    f

    回覆刪除
    回覆
    1. 機會的確微乎其微,但毛澤東當初也不過是一個小小的圖書館員,誰會想到他日後會當皇帝?

      刪除
    2. 看來以f署名的不止我一個。哈。

      franz

      刪除
  2. I admire his knowledge, but I can't stand his attitude at all. He is def. exploiting knowledge in one of the worst form to manipulate ppl. And by doing so, he does undermine how ppl should think.

    回覆刪除
    回覆
    1. Actually I don't think he is as knowledgeable as many people think.

      刪除
  3. 條友簡直是誠心幫泛民倒米﹐一副曲線親共的樣子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 此人我也真的搞不清楚他意在甚麼。

      刪除
  4. 每次看到陳雲的文章都覺得害怕,害怕的是他總覺得自己是對的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 他那種自以為是、唯我獨尊的霸氣真的得人驚。

      刪除
  5. 左翼的人得勢之後,難道又會饒過親建制的既得利益者,不會封殺中間及右翼的思想家?這不是思考實驗,看看共黨史就知道了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來有人個腦係裝屎的!
      人地做乜你又做乜呀﹖
      人地食屎﹐你唔跟住去食屎﹖

      刪除
    2. 原來有人滿嘴是屎的「無屎不歡」之輩!

      刪除
    3. 阿王﹐神州真係好鬼煩呀!
      我懷疑條友是個被虐狂來的
      我都鬧到唔想再睬佢啦
      佢就成日走過來撩我鬧佢!
      佢係我處撩交哎﹐我都由得佢呀
      但條友一日到黑係你個博度撩交哎
      呢鑊明明唔係鬧佢﹐佢條友又走過來搞事
      搞到我成日都要係你個博度開佢波
      我覺得真係唔係太好wor~~

      刪除
    4. 人生苦短,兩位無謂再浪費時間在意氣之爭上了!

      刪除
    5. 文少,你以為人人都可以畀你鬧嘅咩?你以為你可以隨便鬧人嘅咩?
      你認為唔同你意見,你一開口就侮辱人,唔係「屎」就係「屁」,
      甚至下下都「痴媽根」去揾「你老母」,動不動就出言侮辱人,
      可以講在眾多blog裡面,冇一個,係冇一個人好似你咁樣去討論問題嘅。

      我只不過係「以其人之道還治其人之身」,等你體會一下人地咁樣對番你嘅時候,你自己又有啲咩感覺。

      「神州真係好鬼煩呀!」咧,如果你知道「好鬼煩呀」,唔洗喺度向王Sir嗌救命,
      你只要唔對人動不動就又「屎」又「屁」,
      唔對人動不動就又「契弟」「屎忽鬼」「粉腸」,
      唔下下都「痴媽根」去揾「你老母」,
      唔一出言就侮辱人,
      如果你能夠「己所不欲勿施於人」,
      咁我咪唔煩你囉,否則,「來而不往非禮也」,我係唔想「非禮」你呀..

      刪除
    6. 你最鍾意反因為果的
      你自己係網上噏屎﹐轉頭話人講屎講尿
      由頭到尾都係你自取其辱﹐而家反過來怪我呀﹖
      即係點呀﹖只可以贊同你呀﹖唔可以人抨擊你呀﹖

      至於你話無人好似我咁樣去討論問題﹐你真係見識少啦。你自己上高登睇睇啦﹐粗口滿天飛﹐我鬧你至少從無爆過粗呀嘛﹖

      你唔係好鍾意講民主自由咩﹖我鬧人明顯係言論自由啦!
      況且爛唔爛口從來唔係重點﹐重點係說話有無道理!
      好似呢條友﹐玩累鬥累邏輯﹐講到人地做所以你可以做咁...即係點呀﹖潺仔強偷女人底褲﹐所以你非禮阿婆無問題呀﹖
      呢D唔係讀屎片係咩﹖
      你次次見我的道理無從反駁﹐就成日拎我爛口做文章!

      我地痞出身就梗係爛口gala﹐全個香港成百萬人都粗口爛舌﹐你去管晒佢地啦﹐笨!

      況且﹐我係唔想係人家地頭同你嘈﹐我怕打攪到人咋!
      你係我個博度同我結怨﹐之後走去人家個博度挑我機﹐即係點先﹖
      你以為我怕你煩咩﹖你要玩我實同你玩到底㗎﹖

      刪除
    7. 唔怪得真係「惡人先告狀」架,
      //原來有人個腦係裝屎的!//
      //人地食屎﹐你唔跟住去食屎//
      呢啲說話係邊個講架?

      你呢句「道理」://上高登睇睇啦﹐粗口滿天飛//
      係咪可以用番你呢句//人地食屎﹐你唔跟住去食屎?//嚟「解釋」番畀你自己呢?

      //爛唔爛口從來唔係重點//?
      重點係說話有無道理!?
      //即係點呀﹖潺仔強偷女人底褲﹐所以你非禮阿婆無問題呀//
      你啲咁嘅「重點」同「道理」係咪同你嘅//上高登睇睇啦﹐粗口滿天飛//如出一徹呢?
      又同你的//你非禮阿婆無問題呀//係同一「重點」和「道理」嚟呢?

      點止「粗口滿天飛」「潺仔強偷女人底褲」「全個香港成百萬人都粗口爛舌」,仲有人殺人放火添呀,去學啦,笨!

      你呢啲咁嘅「重點」同「道理」,唔怪得人地話你未「大個仔」喇。

      //我怕打攪到人咋!//?
      你係想只準你鬧人,但又怕人地鬧翻你自己獻醜即啩?
      如果你真真正正係//我怕打攪到人咋!//的話,好簡單,你只要唔「粗口滿天飛」就唔會「打攪到人」,OK?

      //你係我個博度同我結怨//
      我唔係同你結怨,我係同你啲「粗口滿天飛」結怨,
      你我對一啲問題嘅睇法雖然不盡相同,但只要不「粗口滿天飛」,理性對話不成問題。







      你做咩都得,你知道有報應唔好嗌救命咁咪得囉

      刪除
    8. 都話你個腦裝屎gala
      我講高登粗口滿天飛﹐目的只係證明你話「無人好似我咁樣去討論問題」係錯的!
      實際上呢個世界大把人咁討論問題﹗
      我既無話高登粗口滿天飛啱定唔啱﹐你屈乜春我用累鬥累邏輯呀﹖低能仔!

      仲有﹐你唔好砌我生豬肉wor﹐我幾時有用粗口鬧過你先﹖
      你唔好白痴到以為「你老母」三個字係粗口呀﹐我唔係單單用呢三個字﹐而係一大段說話來的。
      如﹕既然你話有色人種比白人命賤﹐係一個「反映負面事實」﹐咁即係你老母比白人命賤啦﹖
      呢個明明係一個邏輯推論來的﹐你屈我鬧你老母呀﹖

      同埋你拗咁耐﹐你卻一直迴避最重要的問題﹕
      我爛口有咩問題先﹖香港法例有邊條唔比人爛口先﹖
      你係我貴親呀﹖你憑乜春管我呀﹖
      我鍾意點講說話﹐都係我的言論自由﹐關你乜事先﹖

      個博係哲人王㗎﹐佢都未話我﹐幾時輪到你話我呀﹖
      況且﹐我亦因為知道個博係人家的﹐所以你走過來抽我水﹐我都由你啦﹖
      點知你個契弟﹐唔睬你就繼續抽我水﹐我唔開你波呀﹖
      到我開你波﹐唔夠我拗就不斷回帶話我爛口﹐「只准你鬧人,唔准人鬧你」果個﹐一直係你呢個契弟呀!

      同埋你唔好話我踢爆你啦﹐你條契弟次次都係咁﹐道理上唔夠我講﹐就話我爛口呀﹑以前撈過古惑﹐轉移視線迴避問題

      仲有呢﹐我唔係怕你鬧我呀﹐我嫌你低能同埋好煩呀!
      你成日講來講去三幅被﹐loop完又loop﹐一係就跟我口水尾﹐你比少少新意得唔得呀﹖
      至於要講我打攪到哲人王﹐最大鑊就係引左你呢隻吊靴鬼入來啦﹖
      得得得﹐你循例唔認呀嘛﹖心照啦!

      刪除
    9. 仲有﹐我一個topic入面同你嘈﹐我係第二個topic同你無意見衝突時﹐我係絕對唔會yo你的﹐又唔會拎返嘈緊個topic出來拗。
      你呢就有度衰﹐我係第二處講其他嘢﹐你就專登走過來插嘴﹐仲要九唔答八都要扯埋一堆來講﹐專登撩交哎﹐即係點先﹖
      你係要玩針對人﹐唔針對事先﹖
      唔係的話﹐就一個topic還一個topic﹐唔好乜春都扯埋一堆來嘈!OK?

      刪除
    10. //都話你個腦裝屎gala//
      話咗你係滿嘴是屎的「無屎不歡」之輩無錯gala,
      你啲咁嘅高登仔,好鍾意「粗口滿天飛」吖嘛,「人地食屎你唔跟住去食屎」?唔啱又去揾「你老母」啦,「痴媽根」仔!

      你仲洗乜講咩「人種」呀,你自己咪係啲淨係識得滿嘴是屎「無屎不歡」嘅食屎狗雜種仔囉!你呢種人嘅存在咪係「反映負面事實」囉,明未呀,懵仔!

      刪除
    11. //仲有﹐我一個topic入面同你嘈....//
      我唔理係咩topic,亦唔理係咩人,因為我唔係要針對你,亦唔係要針對咩人,我係針對題目嘅本身來表達意見,但如果我見到認為係侮辱人的言論,不論係你講還是任何人講,我都會評擊,所謂「路見不平,拔刀相助」!

      刪除
    12. 文少,你一味死拗係無用嘅,你睇下下面嘅一個留言:

      YanApr 28, 2012 07:24 AM
      最近看李志綏的 《毛澤東私人醫生回憶錄》 ,驚心動魄。毛這條仆街不學無術,只懂搞陰謀權術,害死上千萬人,.....

      最後一句毛說: 「我們有這麼多人,死個一、兩千萬算得了什麼?」

      你睇下歐洲有邊個國家元首會視自己國家「一、兩千萬」人命是「算得了什麼?」
      「算得了什麼?」係咪即係賤呀?

      同樣,非洲盧旺達滅族屠殺死幾十萬人,果度啲統治者係咪又一樣視人命賤呀?

      //如﹕既然你話有色人種比白人命賤﹐係一個「反映負面事實」﹐咁即係你老母比白人命賤啦﹖//

      毛澤東話 「死個一、兩千萬算得了什麼?」,呢「一、兩千萬」人難保唔包括你老母在內,咁係咪「即係你老母比白人命賤啦」,有人將呢啲衰嘢講出來咪叫做「反映負面事實」囉,唔係我贊同呢啲呀,明未呀低能仔!

      刪除
    13. 講極你都唔明﹐你真係好笑
      我先不論李志綏的言論有幾大真確性﹐畢竟大家根本唔識毛澤東﹐這由頭到尾是口講口賠。

      之但係﹐即使一個人視人命如草芥﹐代表人命的實質價值如草芥咩﹖
      我夠話你諗法係人渣啦﹐係咪真係代表你條命真係賤過地底泥﹖
      況且要講種族屠殺﹐盧旺達滅族屠殺的同時﹐南斯拉夫內戰亦爆發種族屠殺﹐定係你想話南斯拉夫唔屬於歐洲﹖

      刪除
    14. 因乜解究你成日叫我揾「你老母」呀﹖
      你好想我做你老豆咩﹖我無興趣wor!

      況且﹐你得罪我好啦﹐你仲想得罪埋高登仔呀﹖
      你自己死好啦﹐你唔好連累哲人王比人炸板呀!

      仲有﹐既然你咁有吉屎﹐連高登仔都得罪埋
      你上高登叫人唔好講粗口啦﹖

      同埋好心你啦﹐幾十歲人﹐你走得去我個博挑我機﹐又要挑得無道理﹐就預左會比我帶你去賞菊gala﹖
      你又要挑機﹐次次比人鬧返轉頭又發爛渣﹐你自己撩鬼攞命﹐怪我呀﹖

      刪除
    15. 你真係姓賴嘅,//上高登睇睇啦﹐粗口滿天飛//
      係你自己惹去高登度而家又來話//你自己死好啦﹐你唔好連累哲人王比人炸板呀!//,
      查實成日都係你自己係度做搞屎棍,想//連累哲人王比人炸板呀!//就真。
      仲話咩//最大鑊就係引左你呢隻吊靴鬼入來啦//
      係你自己做埋嗮啲侮辱人嘅嘢,係你自己拿番來嘅報應呀。

      //如﹕既然你話有色人種比白人命賤﹐係一個「反映負面事實」﹐咁即係你老母比白人命賤啦﹖//係咪你講架?

      係你自己「痴媽根」下下都拿你老母出來//好想我做你老豆//?

      嗱嗱嗱,係你自己侮辱你阿媽,唔好賴我呀。

      你週時都拿你老母出來,咁咪即係你好想個個男人都係你老豆又好想你阿媽做雞囉,懵仔!

      你懵成咁仲拗咩呀。

      所以話呢,你辱人會變成辱己架,傻仔!

      ....................................

      //之但係﹐即使一個人視人命如草芥﹐代表人命的實質價值如草芥咩//
      你真係懵到純粹喺度揾嘢來拗,
      你而家係假設一樣嘢,然後就自己去鬧你自己假設出來嘅嘢,
      唔同你真係痴痴地?

      刪除
    16. 你真係好笑﹐我叫你上高登睇睇﹐無叫你去踩高登仔wor﹖
      況且你拗來拗去﹐你一直迴避爛口究竟有咩問條wor﹖
      我爛口又唔犯法﹐即使爆粗又無犯法﹐我有乜錯先﹖

      至於你成日屈我鬧你老母﹐真係關我鬼事咩﹖
      係你自己話有色人種比白人命賤﹐言下之意﹐你老母係有色人種﹐就自然比白人命賤啦﹖

      定係你想話我聽﹐老母係白人呀﹖定係你老母根本唔係人﹐只不過係一隻狗乸呀﹖
      如果你老母係白人﹐而你又唔係﹐你咪正一雜種囉﹖
      而你老母如果係狗乸﹐你老豆係人﹐你咪係狗雜種囉﹖
      呢D叫邏輯推論﹐邏輯推論你明唔明呀﹖
      你唔好再屈我鬧你老母啦﹐要鬧都係你自己搞出來的!

      同埋呢﹐你好住隻跟尾狗咬住我唔放﹐就係比我鬧完你唔忿巢要報仇呀﹖
      所以話你個契弟反因為果呢﹖當初你係我個博度吠﹐我會開你波咩﹖
      講真﹐我係嫌你煩﹐因為你係回帶怪﹐講來講去三幅被﹐連鬧我都要執我口水尾﹐就知道你個腦轉數幾低啦﹖

      刪除
    17. //我叫你上高登睇睇﹐無叫你去踩高登仔wor//
      我有去「踩高登仔」咩?係你自己話//上高登睇睇啦﹐粗口滿天飛//
      又屈我「踩高登仔」?話咗你係搞屎棍gala。

      //況且你拗來拗去﹐你一直迴避爛口究竟有咩問條wor//
      //我爛口又唔犯法﹐即使爆粗又無犯法﹐我有乜錯先//
      你覺得無問題,咁我咪學你咁樣同番你講嘢,你覺得無問題就得啦,我無話過你「犯法」,你唔洗又自行假設啲嘢出來拗,

      //係你自己話有色人種比白人命賤﹐言下之意﹐你老母係有色人種﹐就自然比白人命賤啦﹖//
      嗱,揾來拗嗰個係你咋,你患咗失憶呀?你未老先衰?
      loop番轉頭比你睇下喇:

      //毛澤東話 「死個一、兩千萬算得了什麼?」,呢「一、兩千萬」人難保唔包括你老母在內,咁係咪「即係你老母比白人命賤啦」,有人將呢啲衰嘢講出來咪叫做「反映負面事實」囉,唔係我贊同呢啲呀,明未呀低能仔!//

      睇下仲要loop幾多次你先會明,先至唔拗呢?

      //定係你想話我聽﹐老母係白人呀.....//
      所以話你係「痴媽根」真係無錯嘅,
      你而家係想個個男人都係你老豆,咁你阿媽又點會唔係雞?你又點會唔係雜到亂嗮種嘅雜種仔?呢啲咪係「邏輯推論」囉,

      你認為侮辱人無問題吖嘛,畀啲報應你,睇下你又過癮成點..雜種仔!

      刪除
  6. 理他這種口痕友作甚!

    中共垮台,大陸大亂,香港覆巢之下豈能有完卵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講落又真係最好笑
      中共倒臺後﹐佢竟然妄想香港可以搞自治
      香港憑乜呀﹖
      我當大陸真係可以和平演變啦﹐唔會鬧出軍閥割據打內戰...然後新的政權搞西方民主體制
      那個民選的中央政府﹐仲比香港繼續搞一國兩制咩﹖
      點解呀﹖憑乜呀﹖
      陳雲根在自己網頁寫﹐都話覺得無乜可能啦~~

      刪除
    2. 陳雲就係認為民國時的「軍閥割據」,人民起碼可以「東家唔打打西家」。

      刪除
    3. //人民起碼可以「東家唔打打西家」//

      - 但惶惶不可終日、食都冇啖好食。

      刪除
    4. 但至少軍閥割據時期人民有較大的言論自由,軍閥權力受到制約,個別既暴行也不會像毛魔般影響全國。更重要的是,我地所謂既「方言」係語言學上根本是「語言」,以語言劃分不是比以單一語言統治以至消滅其他語言更好嗎?

      食都冇啖好食,我倒想比起人為做成的大饑荒時期好多了。

      刪除
    5. 軍閥割據時期,民不聊生,你這說法不是太過美化這段歷史嗎?

      刪除
    6. 不,我只想指出,一權獨大的後果可以比割據嚴重得多。
      我不是想要比誰較最好,只想比較哪種不會出現更壞的情況。

      而且,歷史上,軍閥時期的確較現在有更大的言論自由,
      也没有出現過文革,大躍進,饑荒等慘劇,不是嗎?

      刪除
    7. Charles好像說到自己係過來人﹐經歷過軍閥割據時期似的。
      如果唔係﹐你堆說話究竟有幾大歷史真確性呢﹖你究竟有多了解中國歷代內戰﹑軍閥割據的問題先﹖

      好﹐首先我們用數字說話
      中國歷代每次爆發內戰和軍閥時期﹐人口都會急跌﹐明顯是出現大量非正常死亡個案。
      單以太平天國為例﹐太平天國內亂十幾年﹐中國人口由二億跌到一億﹐即使我們不理一億這個驚人數字﹐而去計人口死亡百分比﹐是50%。
      即係兩個人中間﹐便會死一個!
      這個數字﹐你可以翻查T.T.Meadows寫關於太平天國的史料。
      活都活不了﹐你卻去談軍閥割據和內戰期間中國可能有較多的言論自由﹐這不是瞎掰嘛﹖

      至於軍閥時期没有出現過饑荒﹐又是瞎扯的。歷朝歷代中國會爆發內亂﹐大多數都是由於饑荒造成的。而軍閥混戰期間﹐也是經常鬧饑荒。

      即使你只是談民國時期鬧軍閥混戰﹐中國也曾有鬧饑荒的記載。
      又﹐若你談民國的軍閥時期﹐當時的國民黨和共產黨﹐都是被軍閥列作非法組織來的﹐當時的共產黨總書記李大釗便是因此而被北洋軍閥政府抓去槍斃。
      你或許會談五四運動﹐但段其瑞當初是想鎮壓的﹐只是鎮壓不了﹐眾怒難返被逼放人。

      還有你大聲說軍閥時期有言論自由前﹐請不要忘記﹐歷朝歷代中國混戰時﹐那些軍閥是特別喜歡抓壯丁的!

      你都被人抓壯丁去充當炮灰了﹐竟然談甚麼軍閥時期有言論自由﹖
      定係你查實唔知﹐原來呢個世界有抓壯丁呢回事﹖

      刪除
    8. //單以太平天國為例﹐太平天國內亂十幾年﹐中國人口由二億跌到一億﹐即使我們不理一億這個驚人數字﹐而去計人口死亡百分比﹐是50%。//
      這些數字其實並不準確,太平天國是一場官逼民反的農民起義運動,是因為當時社會貧富極度懸殊,民不聊生,只要有人出來領頭,就有很多人跟隨的所謂「揭竿起義」。這場農民起義是所謂有「官逼」才造成「民反」。
      那是中國皇帝制度造成的惡果,是每一個朝代即將被另一個朝代取代都會出現的普遍規律。

      中國幾千年來都是以暴力來改朝換代,每一次改朝換代都會死人無數。這是中國幾千年所實行的制度的一大缺點。
      所以,太平天國運動所造成的人命損失是清朝那種制度的產物。

      而清朝本身並不算是一個軍閥割據的皇朝,清朝本身基本上是一個統一的國家。
      而太平天國運動就正是出現在一個統一的而非軍閥割據的國家裡面,所以,其實太平天國運動只能夠證明,即使是在一個統一國家而不是一個軍閥割據國家裡,也一樣會出現內戰。

      這反而是證明了Charles 所言://一權獨大的後果可以比割據嚴重得多。//
      太平天國運動就正是這樣一個非常嚴重的後果。

      至於文少說的死了50%人的數字並不準確,有些記載是說,事後「現代有人估計1850年的中國人口大約有4.1億人,經過太平天國、撚軍及回族等起事後,到1873年人口下降至大約3.5億人。」

      中國的人口因天災人禍而死亡的數字往往都只是估計,因為當權者大都不去理會也不去統計到底死了多少人,因為在很多中國統治者的眼裡,中國人的生命太賤了,不值錢,死幾百萬甚至幾千萬他們都不會「肉痛」。這是一個負面的事實。

      即使在毛澤東統治時代,到底天災人禍餓死了多少人,「人民政府」也沒有而且也不會去統計,那更何況是清朝皇帝?

      刪除
    9. //這些數字其實並不準確,太平天國是一場官逼民反的農民起義運動//
      很有趣﹐竟然跟大陸﹐將太平天國定性為農民起義
      當然﹐我不反對當時社會貧富極度懸殊,民不聊生。

      它明顯跟歷代白蓮教之亂一樣﹐是洪秀全透過宣揚邪教古惑人心﹐他們是有心跑到廣西﹐儲心積累謀反。

      而你也要搞清楚一點﹐我無說過中國專制沒有問題﹐我只是說charles在美化中國的軍閥混戰時期。

      至於太平天國運動其中一個最大的問題﹐是他們佔領半壁江山之後便出現內鬥﹐那次內鬥引起的死傷也是難以估計的。

      至於你話太平天國出現在一個統一的而非軍閥割據的國家裡﹐問題是太平天國爆發後卻成了一個軍閥﹐割據了半壁江山嘛﹖當然﹐這股軍閥最後被平息了﹐是一次流產的內亂。
      然而﹐若要談後來在清亡後出現的軍閥割據﹐其誘因也是源于太平天國之亂。

      至於你提到的數字﹐是在哪裡抄的﹖我轉述的是來自TT Meadows的﹐他是當時有份代表英國出使太平天國﹐而將這段歷史記下來。

      當然﹐我們提出的都只是估計數字﹐不過其原因卻不是你那套講來講去的三篤屁﹐而是因為當時中國根本沒人口普查制度﹐連總人口也是估計出來的。

      還有﹐我一大段說話﹐主要是談內亂和軍閥割據時期的﹐你不要只是針對太平天國嘛﹖

      刪除
    10. 文少,我想重申一點,我不是想美化軍閥時期。只是軍閥時期比起清朝和中共統治已經好太多。我只想指出,大一統後,權力更難受到制約。正如你所說,段其瑞當初是想鎮壓的﹐只是鎮壓不了﹐眾怒難返被逼放人」。為什麼他們會害怕「眾怒難犯」,而六四則沒有這個憂慮?

      另,太平天國不能算軍閥時期吧。我所理解,軍閥主要是指清亡以後的一段時間,而軍閥的出現起源自太平天國,也不能把太平天國等同軍閥割據吧?

      另外,有關壯丁入伍一事,我想請教,這是軍閥時期特有的嗎?

      刪除
    11. 我質疑的﹐正是懷疑你如何得出「軍閥時期比起清朝和中共統治已經好太多」這結論。
      先不論你獲取資訊來源及其真確性﹐若你單靠二手資訊而得出這結論的話﹐這結論能否反映事實鶯相及真相之全部呢﹖
      當然﹐你我都沒可能回到軍閥時期和清朝去驗查史料真偽﹐但你至少還可以有大陸的親身生活經驗。
      我說的生活經驗﹐不是去玩﹐也不是以港人身份返大陸去打工那種經驗。

      如果你連在大陸生活也是停留在想象階段﹐再以此拿來跟同是想象出來的軍閥時期和清朝去比較﹐我只能說這是你想像出來的歷史結論。

      若果你單從個人政治權利來比較的話﹐或許你說得還有道理。然而﹐若從整體生活質素來說﹐軍閥割據和內亂期間﹐都是民不聊生。

      至於為何談太平天國﹐因為太平天國從本質上來說﹐查實是個因內亂而起的軍閥政權﹐而我談完太平天國後﹐也談到北洋軍閥時期。
      其次﹐我主們最初討論的﹐是談論中國內亂下﹐香港有否可能獨善其身的問題。

      其實談太平天國還是軍閥割據﹐都似乎是偏離了最初的討論內容。

      故此﹐既然你認為「軍閥時期比起清朝和中共統治已經好太多」﹐是否即是代表你希望中國因中共倒台而再次進入軍閥時期先﹖你又認為香港真有可能獨善其身嘛﹖

      刪除
    12. 首先,何謂二手資訊一手資訊?難道我們可以回到當年去取得一手資訊?當然你可以質疑我沒有舉證,無參考資料(因為我一來唔打算係網上討論做得如斯徹底,二來實在不是我既本行,無咁既時間...),我如此說係基於我以往睇過既歷史書藉。

      而你講生活體驗,就好明顯同我既重點不同。你認為因為而家生活體驗好過軍閥時期,因此軍閥時期不是好。而我係睇到大一統時期,中共既政治運動可以餓死幾千萬人,迫害知識份子,其作惡遠大於軍閥時期,已經遠超軍閥時期既民不聊生。
      我睇一個政治制度唔係睇佢生活水平,因為一個好既獨裁者必然帶來好生活,但壞既獨裁者既禍害更大!獨裁者無得選擇的話,咁軍閥時期自然會比大一統好。因為無咁差既獨裁者出現機會大左,又或者啲人可以走去無咁差既地方避下難。

      太平天國係一場傳統動亂,宗教及「天子」手段正正係過往既手法。而為左鎮壓,結果出現清廷控制唔到既軍隊。太平天國只係前因。

      兩害取其輕,我只能夠話,同中共比,軍閥已經有人性得多。
      你既問題似乎暗示中共倒台會進入軍閥時期?事實上中共倒台唔一定會進入軍閥時期。但中共倒台只係遲早既事。香港當然不能獨善其身,但都要諗點自保,right?

      刪除
    13. 不務正業,加些無關的:當時太平天國點亂,都不會死50%,那是不可能的事(我不清楚那個統計具體是如何的)。

      一般學界的說法是:太平天國爆發前後,中國人口約有4億3千萬,是有清以來的頂端;亂後到1870年,中國人口銳減到約3億5千萬,直到20世紀初才又突破4億。故此,神洲引的那段話應該是凖確的。

      要比較不同歷史時期間中國境內人口的物資和經濟水平,這個世界已經有不少人寫過論文和書籍。如真要講“軍閥時期比起清朝和中共統治已經好太多”之類,至少總得拿些數據吧?

      cyc

      刪除
  7. 最近看李志綏的 《毛澤東私人醫生回憶錄》 ,驚心動魄。毛這條仆街不學無術,只懂搞陰謀權術,害死上千萬人,竟得天年,真係冇天理。以下引一些毛的話,看看是否與陳如出一轍:

    「我也常說,地主、富農、反革命、壞分子、加上這次的右派,
    這共有三千萬人。這三千萬人集中在一起,就是一個不小的國家,集合在一起就會鬧事。現在我們不將他們集中起來,把他們分散在各單位,這麼一來他們就是少數,我們這六億人口里面有三千萬,二百人里面有一個,還怕什麼?我們黨里有人就是想不通。我對黨內好多人講了,你們就是要硬著頭皮頂住。他們說,哎呀呀,不得了啦,頂不住了。可是大多數還是頂住了。少數不但不頂,還鬧退黨,還同右派一起向黨進攻。現在我們知道這些人是誰了,就可以好好整他們。」

    「有人說,你這是搞陰謀,讓我們大鳴大放,現在又來整我們。我說,我是搞陽謀,我叫你幫助黨整風,叫你鳴放,誰叫你反黨,向黨進攻奪取政權。我叫你不要這麼鬧,鬧了不好,這是事先打招呼,是陰謀還是陽謀
    ?我們做事都是有言在先,出了安民告示的,你們不听,硬照你們的資產階級政治綱領辦,怎麼說我搞陰謀。」

    「我們有這麼多人,死個一、兩千萬算得了什麼?」

    回覆刪除
    回覆
    1. 陳雲說:

      「我剛才談了許多許多,香港如何對大陸有用,我並不是要說服共產黨保留香港,反之,而是想中共快點砸爛香港。若非如此,中共統治還能維持一段時間,不能這麼快就「玩完」。」

      「愈亂愈好,中共吩咐香港警察大大力打擊抗爭,開槍打死示威者,更是好!大家合力搞爛香港,將中環的金融地位發還上海,由中共抵擋各種金融危機的風風雨雨。」

      刪除
    2. 你的意思是﹐陳雲根唯恐天下不亂﹖

      刪除
    3. 我是說他有「成大事業犧牲些少人不是問題」的心態,以下這段幾乎自認是英豪了:

      「古人謙厚,會讚歎英豪,忘其小過,成全其大業,不會苛求挑剔。成就事業之後再論功過。今人高傲,自以為是,英豪初出,群起攻之,於是一事無成。我昨晚試驗了一回,你看我只是提出心裡之話,攻擊挑剔的言論有多少,便知道何以一百年來的民主運動,何以一事無成,終於迎來共產黨,令大家無話可說,無事可為。這是禍患自招,不要怪什麼中國文化。以前劉邦、劉備、朱元璋、孫中山私德不周,又嫖又飲,招搖撞騙,部下同志,一樣原諒他們。這叫做大氣度 --- 追隨者的大氣度,造就領袖的大氣度。不要怪中國文化,要怪就怪我們這群不肖子孫!」

      刪除
    4. 有「成大事業犧牲些少人不是問題」的心態,這又如何?

      刪除
    5. 我還覺得成就大事業怎會是犧牲些少人,「一將功成萬骨枯」才是真的。而且那些人是否甘願犧牲,還要問清楚呢,總不能要無辜者犧牲吧。犧牲小我,完成大我,那他自己不先去犧牲呢?不過我自己也很矛盾,如果一位得道高僧可以普渡眾生的話,他又值不值得犧牲自己性命,去救一位普通人呢?我總覺得要搞清楚犧牲甚麼人的性命才可以。

      刪除
    6. //有「成大事業犧牲些少人不是問題」的心態,這又如何?//
      梗係無問題啦﹗佢想昆D傻仔去送死咋嘛﹖你係傻仔咪去犧牲囉﹖佢叫你去犧牲咋嘛﹖佢自己會犧牲咩﹖
      好似陳雲根之前叫過人自焚﹐又話如果香港有人自焚﹐會對特區政府管治帶來極大震撼
      係呀﹐好大震撼呀!
      但佢叫人做﹐陳雲根點解自己唔去自焚先﹖
      條友唔係話自己好勇武咩﹖
      得把死人口﹐有種就快快趣趣去自焚啦!

      刪除
    7. 咁無辦法啦。只有傻仔付諸行動走去自焚,其他人有頭腦有理智,當然要明哲保身,寧願做個鄉愿,繼續風花雪月。

      刪除
    8. 殺身成仁而自焚的是勇者,被人煽動去自焚的才是傻仔,煽動傻仔去自焚而自己得個講字、卻又自稱勇武的,就是無恥。

      刪除
    9. 哲人王成了金句王!

      刪除
    10. 我簡直字字珠璣添呀!

      刪除
  8. 毛澤東如此一個暴君但今天卻仍被大陸奉為神明,相信這與中國人君臣父子的文化傳統思維密不可分。
    受到中國皇帝制度傳統思維的影響,雖然很多中國人自己本身其實也是暴政的受害者,但他們同時卻也是暴政的擁護者!為何有那麼多的中國人(相信陳雲亦係其一)雖然身受其害但卻仍然擁護或提倡暴政,而不是擁護或提倡民主政治?是否與某些中國人那種容不下異見「非友即敵」的惡霸心態有關?

    (在這裡就可以經常見到有個人對不同意見動不動就發爛喳爛口污言穢語,以無恥為榮,一開口就係屎,咩「有人個腦係裝屎的!」「你唔跟住去食屎」,此人雖是「無屎不歡」之輩,但卻也還囂張地說「家陣一大棚大學生讀完書﹐都仲要跟我搵食﹐你話考會考有乜實用!...」辱人辱己以為了不起,其實係一副醜陋的中國人嘴臉!)

    回覆刪除
  9. >..., 本來不想再寫陳雲...

    講真,印象中你好像不止第一次這樣說了... :)

    cyc

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我沒有說「決定不再寫」呀!

      刪除
    2. 我覺得你對陳雲是過慮了。如果你在大陸宣傳這種仇視言論,那真是會惹出事來的,因為會有人去市面上打砸搶燒。但在香港這種地方,除了激起那些支持者廉價的瓊瑤式悲情外,便很難再有什麼。

      又,我發現有條規律:被你“關照”過後的那些人物,之後大都是本(死?)性不改,變本加厲的。

      cyc

      刪除
    3. 你畢竟是在做有益的事,怪你乜?

      cyc

      刪除
    4. //被你“關照”過後的那些人物,之後大都是本(死?)性不改,變本加厲的。//

      - 這兩句好像是表達了因果關係...

      刪除
    5. 呢句,係想開玩笑 :)
      不過,我亦沒有證據,可以排除兩者沒有因果關係 :(

      cyc

      刪除
    6. 當然知你是開玩笑!

      刪除
  10. 共匪比納粹黨人更可怕更無恥,難怪你呢條五毛會咁怕共匪既下場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 共匪係可怕同無恥
      不過佢比妄想征服世界既納粹更可怕既話
      只可以話 你地既血氣方剛都好可怕
      左一句五毛 右一句賣港賊
      睇怕咁既討論都已經超出左真正理性既範圍吧
      我唔反對你地討厭共黨既立場
      不過我反對你地訴諸情 少顧理既討論
      要講埋我係共黨既同黨既話 我冇所謂
      不過 我最少要話你知
      單靠心口一個勇字黎討論問題 唔係大晒
      心口只係得個勇 中共唔會為你倒下

      刪除
    2. 小子﹐你搞錯晒啦!
      根據陳雲根的反共邏輯﹐呢條友仔竟然學人寫簡體字
      已經暴露出中共網特的身份啦﹖
      五毛﹐係簡體字來的!!
      Excusez moi﹐繁體寫法係伍毫!!!

      條友好明顯係想混水摸魚﹐外表挺陳雲根﹐實際幫佢倒米﹐破壞反共建港大業!!!(爆)

      刪除
    3. 套王師一句話:捉字"室"!0口0"

      刪除