20120922

應肚即飛?

有朋友在 Facebook 提及,我才知道香港有位綽號「股壇紅綠燈」的生意人,以太極高手姿態公開表演「應肚即飛」(即一觸及他的肚皮便會被他的「氣勁」彈得飛開),竟然大受歡迎。以下是他的宣傳短片:



這種超凡武功的表演,虛假的居多,我到 YouTube 搜尋了一下,便找到一段「踢爆」短片:



這位生意人的武功有多高,我也不必多說了。Carl Sagan 那句  “Extraordinary claims require extraordinary evidence”,確實不能不謹記。

22 則留言:

  1. 唔系啊,王 Sir,有名叫「股壇紅綠燈」! 洗唔洗尤你老人家踢爆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是由我踢爆啊!

      刪除
    2. 你新的詩,但唔似詩,似有感而發。

      刪除
    3. 唔似詩?點樣先至似?係有感而發,不過我寫詩大多有感而發。

      刪除
    4. 只是突然想起這詩

      月落烏啼霜滿天
      江楓漁火對愁眠
      姑蘇城外寒山寺
      夜半鐘聲到客船

      並無它意
      古箏曲,請欣賞
      http://www.youtube.com/watch?v=zYGxjBcfPP4

      刪除
    5. //你新的詩,但唔似詩,似有感而發。//
      我成日都講﹐其實哲人王寫的詩﹐無一首似詩﹐不過新詩問題我同佢各執一詞﹐拗多無謂(閃)
      同埋﹐今次佢比以前更齷齪﹐以前不過是寫下藏頭詩講粗口﹐懷念一下初戀的雨雲﹐今次竟然講裸男玩迷姦﹐真係非常淫賤です(爆)

      刪除
    6. 文少你對新詩有偏見嗟。

      刪除
    7. 文少, I think The Prof., is gonna wax poetic alluding to you, real soon. You know how that guy can get. heh heh.

      -49er

      刪除
    8. 文少,同你講詩就真是對牛彈琴。

      刪除
    9. 匿名﹕
      //文少你對新詩有偏見嗟。//
      可笑至極﹐
      你話我有偏見﹐即是你認為文學的審美觀本身有一套可量化的客觀準則﹐但究竟所謂客觀準則在哪﹖
      如沒有﹐你話我偏見﹐這本身不也是一種偏見咩﹖

      而我批評新詩只不過是斷截和蟲又蹩脚的散文﹐是以傳統中國詩歌的寫作規格作標準的﹐這些都是一套客觀而可被量化的準則。
      我反問你啦﹕一堆不講韻律﹑每句字數忽長忽短的文體﹐不是散文是甚麼﹖

      如果哲人王
      寫的是詩﹔
      依照他造句
      不也是詩﹖

      49er:
      //文少, I think The Prof., is gonna wax poetic alluding to you, real soon. You know how that guy can get. heh heh.//
      影射我乜先﹖你要講清楚。
      仲有﹐哲人王口中的上帝﹐究竟係乜東東﹖又要搞清楚
      中國人口中的上帝只有一個﹐便是昊天上帝﹔
      道教又稱作玉皇大帝
      耶和華從來不是上帝﹐也不應被叫作上帝。

      W. Wong﹕
      //文少,同你講詩就真是對牛彈琴。//
      對對對﹐每次談文藝﹐只要不認同你的文藝愛好﹐你都用這句來自慰﹐我早已習慣。
      可是﹐由上年談到今年﹐我問你新詩有否一套客觀寫作和衡量準則﹐你一直答不出來。
      而你談新詩﹐除了那套淨玩虛的所謂音樂性﹐還有甚麼﹖
      相反﹐我說詩應該講求壓韻﹑要求寫作上的工整﹐這套標準﹐中國的詩用了近千年。

      又事實上﹐你每首所謂新詩﹐只要填回標點符號﹐一句過寫出來﹐點睇都只是似一句句子﹕
      「到頭來發現﹐赤條條的原來並不是真理。到頭來驚覺﹐企圖用來掩別人之口的﹐原來是上帝給他的那一片小得可憐的樹葉。」
      我真是好有興趣想知﹐你常說的那套音樂性又在哪兒﹖

      刪除
  2. 「見肚即飛」就話啫﹖
    「應肚即飛」有乜用呀﹖(閃)
    我夠識個老表學過大聖劈掛啦﹖
    你拎老牛片佢咪一樣見紅﹖

    至於呢個太極廣告﹐竟然搞到教人玩氣硬功似的
    單係聽都已經覺得詭異。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔系啊文少,有幾詭異呀,莫非你知内幕?share 得唔得先?
      還有你講「見肚即飛」是
      1. 見車胎肚即飛?
      2. 有左即飛?

      刪除
    2. 3. 女友見你有肚腩即刻飛你。

      刪除
    3. 內乜幕呀﹐食過夜粥的都聽過咩叫蔗渣板
      好似你地成日見空手道玩劈木板﹐唔通拎塊實心杉木板劈咩﹖至於應肚即飛﹐以前廟街都有人玩﹐純粹力學取巧的問題。
      至於見肚即飛﹐當然係指見過條女個肚﹐就立即飛啦﹖
      你好地地無神神﹐點會見到條女個肚皮先﹖
      如果你話見過條女著露臍裝﹐而你同佢卻乜都無發生過的話
      呢條女更加要立即飛la~~(爆)

      刪除
  3. 王sir,
    睇下呢段片,幾過癮...
    仲要一班聲稱「愈打愈高層」既員工一齊玩...
    加埋叮噹做旁白...
    副主席、耍太極
    http://www.youtube.com/watch?v=9ASlcHUi_mw&feature=player_embedded

    回覆刪除
  4. http://www.youtube.com/watch?v=v4PkfaqKUi8
    http://www.youtube.com/watch?v=YZcUNhctBDU&feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=72CW0obLecs&feature=relmfu

    呢個先經典呀!
    耶靈上身,刀槍不侵

    回覆刪除
  5. 王sir都學過武, 應該唔會對穴位, 經脈感陌生. 但就我個人了解, 今日嘅科學都證實唔到(解剖極都搵唔到). 當然氣功有一定底子可感覺到氣的運行. 但又攞唔到出嚟俾人睇. 咁可以點(如果唔想俾人話迷信的話)?
    如是者, 要証明給一天生盲人知有顏色的存在, 有可能嗎?

    回覆刪除
  6. Hi "e", about your line "証明給一天生盲人知有顏色的存在, 有可能嗎?"

    I think so. Have you read books by Oliver Sacks? Our brain is a very facilitating piece of work.

    Watch this video, his talk on TED [link]

    His book related to the topic "The Mind’s Eye." Watch this video [link]

    回覆刪除