20110708

得其所哉

兒子在洛杉磯的暑期班已過了一半,這十多天他只和我們通過三次電話,因為主辦機構千叮萬囑父母非有要事最好不要打電話給孩子,好讓他們專心學習和培養獨立能力。這三次電話都是兒子打來的,從他說話的語氣就知道他在那暑期班得其所哉,喜歡到不得了,每次都用以下兩字來形容他在那裏的生活:「好正!」

那麼究竟「正」在哪裏呢?他有說課程的內容有趣,不過,他所謂「好正」者,應該是指在那裏享受到的團體生活。上課時間雖然長(分早午晚三節,共九小時),但每天都有不少課餘活動;兒子不出兩三天便跟一些同學混得很熟了,其中有來自香港、台灣、南韓、和泰國的,對他來說必有新鮮感。有一個同學甚至在兒子跟我們講電話時搶過電話來,開了幾句無聊玩笑,玩得真癲!

此外,同學當然有女的,其中有幾個質素高的也未可知;兒子在 Facebook 新加的 friends 都是那暑期班的同學,而且大多是女同學,有兩個已留下一些「撩」他的 comments,真是的。

(對,我們見不到兒子,唯有在 Facebook 「跟蹤」他!)

14 則留言:

  1. no offense
    但係我自己最憎,就係呀爸呀媽係facebook 「跟蹤」 我

    回覆刪除
  2. 「筍盤」梗係多人撩啦!

    回覆刪除
  3. Facebook Rule 1: Don't add parents. =P

    回覆刪除
  4. //no offense
    但係我自己最憎,就係呀爸呀媽係facebook 「跟蹤」 我//

    - 我哋都知,但係見唔到個仔時咁做都情有可原呱!

    回覆刪除
  5. Meshi,

    //「筍盤」梗係多人撩啦!//

    - 咁你又有冇筍嘢介紹佢呀?

    回覆刪除
  6. Sirius,

    //Facebook Rule 1: Don't add parents. =P//

    - I think he didn't want to add us, but since we requested...

    回覆刪除
  7. 要提醒佢:最緊要唔好攪大人哋個肚 XD

    回覆刪除
  8. //要提醒佢:最緊要唔好攪大人哋個肚 XD//

    - 一早提咗啦!

    回覆刪除
  9. 小心
    少女情懷總是詩
    少男情懷多數痴
    稍一不慎﹐就搞出人命gala(笑)

    回覆刪除
  10. 文少,

    遲多兩年真係要擔心喇!

    回覆刪除
  11. 純純男子漢7/09/2011 11:32 下午

    哈哈....做父母既就係要擔心仔女既感情方面架啦...
    男既又怕佢亂識女仔呃呃氹氹但又唔係認真...女既就更驚被人呃到失身甚至大肚等等...^^"

    回覆刪除
  12. 純純男子漢,

    當然喇,所謂多一個兒女,多一擔憂慮。

    回覆刪除
  13. Some related info:

    http://www.techwatch.co.uk/2011/07/13/over-half-of-parents-spy-on-kids-social-networking/

    回覆刪除